מאמרים דיור מוגן

דיור מוגן יוקרתי

לובי

שלא בדומה לבתי אבות, דיור מוגן יוקרתי שונה מאוד. למעשה, כאן אתם מקבלים מסגרת דיור ייעודית לאנשים בגיל הזהב או גיל שלישי. הרעיון של דיור מוגן יוקרתי מאפשר חיים עצמאיים הן מבחינה תפקודית והן מבחינה חברתית ,רפואית וכל מה שביניהם.

יותר ויותר אנשים מבינים כי דיור מוגן יוקרתי יכול לספק לדייריו שירותים שהם הרבה יותר מסטנדרטים רגילים. לא מבינים במה מדובר? קראו את המאמר שמדבר בעיקר על תמורה בעבור מחיר מכובד.

מה מעניק לכם דיור מוגן?

דיור מוגן יוקרתי מעניק ומאפשר לדיירים לקנות דירה עד סוף חייהם וכך, בתמורה לפיקדון מסוים שייקבע מראש, להוציא את הרעיון לפועל. בנוסף, ייתכן ויועבר תשלום חודשי קבוע וזאת עבור עלויות השהייה עצמה. בתמורה, הנה הזדמנות יקרה מפז לקבל דירה מדהימה, מסגרת חברתית מרשימה, חוגים, פעילויות מגוונות, מסגרת רפואית וכמובן מסגרת תומכת. גם ארוחות ניתן לקבל ואף שירותי כביסה, הבאת תרופות ועוד.

מה הופך דיור מוגן ליוקרתי ומיוחד?

  • אבזור מלא מכל לכל לרבות שירותי ספא, חדר כושר ואפילו טיפולים מיוחדים במים. גם טיפולים הוליסטיים וכן הלאה. בין היתר אפשר להשיג גם אירועי תרבות מהשורה הראשונה, חיי חברה טובים, שפע של חוגים וכמובן צוות רפואי ללא הגבלה.
  • מחלקה סיעודית לשימוש במקרה שאחד הדיירים לא מצליח לשלוט על מצבו לבדו כאמור פעולות של ישיבה, קימה וכד’. צוות רפואי מקצועי ומיומן הוא למעשה הפתרון שאכן מוכיח את היתרונות של הדיור המוגן.

בסיכומו של דבר, חשוב לציין כי דיור מוגן יוקרתי, שונה מקודמו על פי מחיר, מיקום וכמובן שירותים המוצעים בפועל. לצד הבחירות יש גם דיור מוגן יוקרתי שהוא בגדר פרימיום וגם מחירו משתנה בהתאם לבחירות המחייה של הדיירים.

זקוקים למסגרת נכונה לאנשים האהובים עליכם ביותר? חוששים מדיור הנחשב מעט חשוף בימים טורפים אלו? בדיוק לשם כך נועד הדיור המוגן היוקרתי והוא מביא לכם את הביטחון, את האיכות והיוקרה תחת קורת גג אחת.

מוזמנים לבקר באתר הבית שלנו ולחוות את החוויה בעצמכם.