מאמרים דיור מוגן

שאלות ותשובות בנושאי דיור מוגן יוקרתי

פינת ישיבה

עומדים לפני פרישה מהעבודה? כל החיים עבדתם והשקעתם את מיטב כספכם בילדים ופחות בעצמכם? כדי להפיק את המקסימום מחייכם, הנה אפשרות מדהימה להגשים כל פנטזיה ואיכות חיים בלתי מתפשרת באמצעות דיור מוגן יוקרתי. למה דיור מוגן? איך בוחרים דיור מוגן יוקרתי? כדי שתעשו את הבחירה הנכונה ביותר, הנה כמה שאלות ותשובות בנושאי בחירת דיור מוגן יוקרתי.

ש’: למי מתאים דיור מוגן?

ת’: מסגרת דיור מוגן יוקרתי מתאימה לאוכלוסייה שרוצה להפיק את הטוב ביותר לאחר גיל פרישה וכך למעשה לממש חיים ברמה גבוהה ביותר עד כמה שניתן.

ש’: למה אי אפשר להשיג את זה במגורים רגילים?

ת’ : מיותר לציין, לגיל יש יתרונות אבל גם חסרונות, כשמשהו נשבר בבית, כשמישהו מרגיש לא טוב- אלו וודאי הדברים הראשונים שיעלו ומאידך, לא זו הסיבה העיקרית לבחירת דיור מוגן. עצם בחירת דיור מוגן יוקרתי, אתם מרימים את איכות החיים ומפסיקים לתת לבת הזוג לבשל, לעשות קניות או לבחור כל מטלה מעייפת מיותרת. לחיות נכון כי כל יום יקר יותר מקודמו? זה בדיוק הרעיון המסתתר מאחורי המוטו של דיור מוגן יוקרתי ואקסקלוסיבי כאחד. הבחירה בדיור מוגן מקלה מכל הבחינות, גם בהיבט הרפואי, גם בהיבט הפיזי וכן, ביכולת שלכם לספק לעצמכם את הפינוקים הראויים.

ש’: אילו פינוקים מחכים בדיור מוגן יוקרתי?

ת’: חוגים מדהימים, חוגי העשרה, הרצאות, מסיבות, שיעורי כושר, תזונה, משחקים, תחרויות, בריכה ספא והרשימה קצרה מלהכיל. מיותר לציין כי בהיבט הטיפולי יותר לא תצטרכו לחשוש בנוגע לתרופות (אם אתם נוטלים כמובן). כך גם לא לגבי סיכונים או מצבים מסוכנים בהם פתאום אחד מכם לא ירגיש טוב וידרוש בדיקה דחופה של רופא או אחות.

בסיכומו של דבר, חשוב לציין גם את עניין הבטיחות וחשיפה של הגיל השלישי לאנשים המנצלים את המצב לרעה. כשאתם מתגוררים בבתי דיור מוגן איכותיים, אתם מבטלים גם את הסיכון לחשיפה מפני צדדים זדוניים, גנבים ואפילו אנשים שירצו ברעתכם. שואלים אם המקום הוא מקום שכיף לחיות בו? תלוי מה ואיך בוחרים.

צריכים ביטחון? פינוקים למכביר, התייחסות מנטלית, פיזית ונפשית לכל הצרכים שלכם? בואו לבקר אותנו ולאפשר איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר.